Accountmanager België
SilverFit is opgericht in 2008 met als doel het leven van ouderen te verbeteren en hen met plezier te laten bewegen door gebruik te maken van computerspellen. Dit doen we door interactieve, digitale beweegsystemen te ontwikkelen met oefeningen in spelvorm. Deze beweegsystemen worden veel gebruikt door zorgprofessionals in onder andere ziekenhuizen en de revalidatie- en ouderenzorg.
Ons team bestaat uit ruim 40 professionals. Er wordt hard gewerkt om écht het verschil te kunnen maken.
Dit ga je doen
Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het behouden en verder uitbouwen van je eigen klantenportefeuille in België. Je gaat nieuwe mogelijkheden creëren via telefonische acquisitie, klanten bezoeken, klantcontacten onderhouden en uitbouwen en jouw klantenportefeuille uitbreiden.
- Maken van afspraken met en bezoeken van bestaande en nieuwe klanten in België; jouw klanten zijn vaak ergotherapeuten, kinesisten en animatiemedewerkers;
- Een vertrouwensrelatie behouden of opbouwen met klanten en zorg dragen voor de naleving van de gemaakte afspraken;
- Demonstreren van onze systemen;
- Geven van workshops en (accreditatie-)trainingen en meedenken over de beweegprogramma's in onze software;
- Ontwikkelingen en kansen signaleren in de markt en gericht zijn op het introduceren van nieuwe mogelijkheden bij bestaande klanten;
- Feedback van gebruikers verzamelen en hierover rapporteren, ter ondersteuning van de ontwikkeling van onze systemen.
Dit breng je mee
- Je hebt affiniteit met de zorg;
- Je hebt overtuigingskracht en communicatieve vaardigheden op hoog niveau;
- Je hebt een gezonde commerciële instelling, waarbij je het doel en klantbelang niet uit het oog verliest;
- Je hebt affiniteit met software;
- Je hebt affiniteit met het uitvoeren van demonstraties;
- Je hebt een flexibele instelling;
- Je hebt een HBO/WO denk- en werkniveau;
- Je beheerst de Nederlandse en/of Engelse taal en bij voorkeur ook de Franse taal;
- Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
- Je bent woonachtig in België of in het zuiden van Nederland;
- Je hebt een geldig rijbewijs B.
Dit bieden wij
- Een uitdagende baan waarin je al jouw commerciële vaardigheden kan toepassen en verder kan ontwikkelen;
- Een leuk, zeer gemotiveerd en gevarieerd team van collega’s in verschillende vakgebieden: sales, marketing, operations, medische professionals en technische ontwikkelaars;
- Twintig vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (38 uur per week);
- Werken vanuit huis, om de week in Woerden, op loopafstand van het station en met voldoende parkeerruimte;
- Een auto van de zaak;
- Een marktconform bruto maandsalaris. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en ervaring.
Interesse?
Ben jij dé kandidaat, dan horen we graag van je. Stuur ons je sollicitatie, voorzien van een motivatie en cv, ter attentie van Karlijn Swartjes, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wil je meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met 0348 – 769 110.
Het opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, maar ken je iemand die voldoet aan dit profiel? Stuur dan gerust de vacature door!